Aktuality

Zveme všechny turisty i cyklisty na další sokolské putování po Jablůnce a okolí, tentokrát s křížovkou. Putování probíhá po celý červen a můžete ho zdolat i na kole. Okruh je dlouhý cca 12 km a vede nad Jablůnkou a Růžďkou. Mapu trasy najdete zde:

Start je u sokolovny na kurtech, kde hledejte první schránku a poté pokračujte směrem k lýkovému potoku a dále dle mapy. Schránky jsou umístěny převážně na rozcestí a v každé z nich je vložena otázka. Fotografie s popisem umístění schránek a křížovka jsou níže. Pokud chcete získat drobnou odměnu, vždy se u schránky vyfoťte a potom všech 17 fotek s vyluštěnou křížovkou zašlete na email: sokol. jablůnka@seznam.cz. Po skončení putování vás vyzveme emailem k vyzvednutí odměny.

Přejeme vám hodně štěstí v hledání schránek a těšíme se na vaše fotografie a příběhy.

Tým T.J. Sokol Jablůnka - Pržno

První schránka s otázkou do křížovky je u sokolovny na kurtech. Poté se vydej do kolonky k lýkovému potoku.

Před mostkem přes lýkový potok po pravé straně najdeš další schránku. Poté se vydej za mostkem doleva nahoru do kopce.

Další schránka je umístěna pod lavičkou po levé straně. Pokračuj nahoru k rozcestí.

Na rozcestí v místní části Závratě hledej schránku po pravé straně a pokračuj vpravo kolem domů až k lesní školce.

V esíčku naproti lesní školky v dolní části kopce hledej schránku s otázkou.

Jakmile zdoláš prudký kopec, cesta se stočí doprava a cca po 50 m hledej po pravé straně další schránku. Pokračuj stále rovně k místní části Pálenisko až na konec asfaltové cesty.

Jakmile dojdeš na konec asfaltové cesty, vydej se vlevo kolem posledního domu. Schránku hledej po levé straně. Pak pokračuj mírně vpravo po lesní cestě.

Zde se nacházíš na velkém rozcestí s krásným výhledem na Růžďku a okolí. Ve výhledu ti trošku brání strom, na kterém hledej další schránku. Poté se vydej vpravo až k dalšímu většímu rozcestí.

Na tomto rozcestí v dálce vidíš kravín. Schránka je ukrytá přímo na rozcestí na pravé straně. Dále pokračuj vpravo ke křížku.

U křížku nad Zbrojovkou je krásné odpočinkové místo. Zde můžeš posvačit nebo se jen tak rozhlédnout po okolí. Jistě nebudeš mít problém najít další schránku. Poté se vydej mírně vlevo ke kravínu.

Projdi kravínem a na rozcestí se vydej nahoru do kopce. Schránku hledej po pravé straně.

Od kravína dojdeš na další rozcestí. Vlevo cesta pokračuje na Dušnou, ty se dej rovně do kopce. Schránku hledej po pravé straně kousek před rozcestím.

Jakmile vyjdeš z lesa po levé straně hledej schránku z otázkou a pokračuj rovně po zpevněné cestě k dalšímu velkému rozcestí.

Zde se nachází větší rozcestí, kde by tě cesta vpravo dovedla dolů do Jablůnky až ke škole. Ty ale pokračuj vlevo a po levé straně najdeš na stromě další schránku a pokračuj z kopce dolů.

Tady to už znáš. Na smrčku naproti stodoly byla umístěna schránka i v první schránkové výzvy. Poté pokračuj rovně po hřebeni k další schránce.

Předposlední schránka s otázkou se nachází po cestě od stodoly ke Kobyle, za horizontem v mírném klesání. Schránku hledej po levé straně cesty.

Poslední schránku najdeš na vyhlídkovém místě s lavičkou na Kobyle. Teď už máš vyluštěnou křížovku, znáš tajenku a můžeš se vydat vpravo dolů do Jablůnky. Nezapomeň poslat fotky a křížovku s tajenkou a získej sladkou odměnu :-)

Zveme vás na zahájení cvičení, které se bude konat 27.5.2021.

Děti starší 6-let, které jsou testovány ve škole, musí přinést čestné prohlášení o bezinfekčnosti podepsané zákonným zástupcem. viz. níže.

Zveme všechny k sokolskému putování po Jablůnce. Pojďte poznávat okolí naší obce a získejte odměnu.

Sledujte náš Facebook a Instagram!

Od 14.9.2017 zahajujeme cvičení rodičů s dětmi a mládeže. Cvičit budeme každý čtvrtek. Rodiče s dětmi od 16:00h. a mládež od 17:00h.

Mládež si podle zájmu a věku rozdělíme do dvou skupin. Vše se dozvíte během září, kdy budeme přijímat nové členy. Na plakátku máme rozpis aktivit, které bychom chtěli s dětmi během roku uskutečnit. Pokud bude přát počasí, budeme se věnovat venkovním aktivitám a v zimě budeme v tělocvičně, na bazéně nebo taky na kopci sáňkovat. Během roku bychom chtěli uskutečnit výlet např. na bazén, lezeckou stěnu, navštívit koně, bike arénu atd.

Náš kroužek je taková všehochuť pro děti, abychom je alespoň na chvíli zvedli ze židlí, sedaček a postelí. Aby znovu našli radost z pohybu a uměli se bavit nejen na síti a našli si třeba nové kamarády. ;-)

Přijeďte se v červnu 2018 podívát na 16. VŠESOKOLSKÝ SLET V PRAZE!

V roce 2018 připravuje Česká obec sokolská, v rámci oslav 100. výročí vzniku samostatného Československého státu, XVI. všesokolský slet. Pořádání tohoto sletu bylo schváleno usnesením 10. sjezdu ČOS 26. června 2013. Zorganizovat takto rozsáhlou akci vyžaduje velký časový předstih, proto jsou přípravy už nyní v plném proudu a na programu sletu pracují všechny programové útvary ČOS. Slet bude maximálně otevřený. Kromě sokolských účastníků z domova i ze zahraničí se sletu zúčastní řada domácích i zahraničních hostů. V současnosti pracují autorské kolektivy na tvorbě hromadných pohybových skladeb a rozbíhá se i příprava všech dalších částí programu sletu. Slavnostní představení hromadných skladeb se uskutečnilo v listopadu v roce 2016.